Πρόγραμμα ανάπτυξης συναισθηματικής νοημοσύνης
Γρηγόρη
2011
176
[...] Το βιβλίο αυτό μπορεί να δοθεί σαν μια καλή ευκαιρία για το δάσκαλο ή το γονιό να γίνει ένας "ενσυναισθητικός ακροατής". Να μάθει να ακούει το παιδί και να το παρατηρεί. Μέσα λοιπόν από τις ιστορίες, τις δραστηριότητες του βιβλίου και τη δραματοποίηση θα μπορεί ο ενήλικας να εστιάσει την προσοχή του στη γλώσσα του σώματος του παιδιού, στις εκφράσεις του προσώπου του, τις χειρονομίες του, ενώ θα βοηθήσει το παιδί να αναπτύξει ένα λεξιλόγιο με το οποίο θα μπορεί να αναγνωρίζει και να εκφράζει με ακρίβεια τα συναισθήματά του. Θα βοηθήσει επίσης το παιδί να αποκτήσει "συναισθηματική ενσυναίσθηση", δηλαδή, να κατανοεί τα συναισθήματα των συνανθρώπων του.(ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)